П'ятниця, 18 листопада 2022, 20:41

Засідання міської професійної спільноти вчителів-логопедів

15 листопада 2022 року на базі Рівненського ліцею №9 відбулось засідання міської професійної спільноти вчителів-логопедів ЗЗСО на тему «Нейрокорекційний підхід у подоланні порушень писемного мовлення школярів». Зважаючи на невтішну тенденцію зростання кількості дітей, у яких виявлені порушення усного та писемного мовлення, вище зазначена тема є досить актуальною для обговорення та пошуку шляхів її вирішення.

Відкрили засідання члени адміністрації ліцею: директор Іван Іщук та заступник директора з виховної роботи Людмила Вєтрова, які представили заклад та побажали плідної праці логопедам. Керівник професійної спільноти Ольга Салійчук у своєму вступному слові визначила мету та завдання заходу. Засідання було побудовано на виступах вчителів-логопедів, які мають досвід роботи, як у загальноосвітніх , так і в корекційних закладах освіти.

Насиченим різними цікавинками та лайфхаками став виступ вчителя-логопеда Рівненського ліцею №9 Сніжани Григор’євої, яка представила свій багаторічний досвід корекціної роботи з учнями, що мають порушення писемного мовлення. В своїй роботі вона послуговується, як класичними методами логопедичного впливу, так і сучасними інноваційними тенденціями з використанням кінезіологічних вправ та ейдетики. Слід відзначити у виступі логопеда чіткість викладу практичного матеріалу, показ багатофункціональності та варіативності використання кожного завдання та дидактичної гри. Яскрава та змістовна презентація Сніжани Іванівни значно поповнила скарбнички практичності кожного молодого спеціаліста, який був присутній на зустрічі.

Одним із напрямків роботи вчителя-логопеда є співпраця з батьками дітей, у яких виявлені порушення мовленнєвої сфери.   Саме про організацію взаємодії між педагогом та батьками розповіла вчитель – логопед Рівненського ліцею №24 Вікторія Криницька. Вона презентувала буклет «Профілактика порушень писемного мовлення. Ігри та вправи», на основі якого можна побудувати виступ на шкільних батьківських зборах або донести інформацію корекційного змісту під час індивідуальної консультації з батьками учнів.

В ході виступів молоді колеги багато зазначали у своїх записничках літературних та інтернет джерел з цікавими матеріалами, які можна використати у своїй професійній діяльності. Змістовним та активним став методичний діалог та обмін досвідом корекційно – розвиткової роботи з дітьми, які перебувають на інклюзивній формі навчання.

В цілому засідання пройшло в теплій дружній атмосфері. Учасники щиро раділи спілкуванню в офлайн режимі. Повертаючись у свої заклади, учасники засідання зможуть застосовувати отримані знання у своїй щоденній праці та покращувати результативність роботи.

Григор’єва C., вчитель-логопед

     
     
     
     
     
 

Структура 2022-2023 н.р.

І семестр:
01 вересня 2022 – 26 грудня 2022
ІІ семестр:
16 січня 2023 – 02 червня 2023
 
Канікули
осінні:
24 жовтня 2022 – 30 жовтня 2022
зимові:
26 грудня 2022 – 15 січня 2023
весняні:
27 березня 2023 – 02 квітня 2023
 
 

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні96
mod_vvisit_counterВчора120
mod_vvisit_counterЗа тиждень755
mod_vvisit_counterПопередній тиждень818
mod_vvisit_counterЗа місяць2975
mod_vvisit_counterПопередній місяць3184
mod_vvisit_counterЗагальна402346

Зараз (20 хвилин назад): 2
Ваш IP: 34.231.21.105
,
Сьогодні: 2022-11-26 15:53