SWOT-ПЕДРАДА. СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ У ШКОЛІ: ФІЗКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ

У контексті Концепції «Нової української школи» школа має навчити дітей використовувати знання і вміння, отримані у процесі навчання, для вирішення повсякденних проблем і життєвих ситуацій, тому заняття фізичною культурою повинні стати звичкою школяра. Рух, змагання, самоствердження – природна суть фізичної культури і спорту.

Наскільки ефективно відбувається реалізація зазначеного постулату Концепціі «НУШ» під час освітнього процесу, що впливає позитивно, а що негативно, які необхідні зміни, з’ясовували педагоги, батьки та учні Рівненської загальноосвітньої школи №9 упродовж першого семестру 2017-2018 навчального року. Було проведено чимало досліджень, показових і не зовсім уроків, опитувань, тестувань і ось – результатом стала змістовна розмова між усіма зацікавленими особами, що відбулась 25 січня 2018 року під час педагогічної ради «Про стан навчання і рівень навчальних досягнень учнів з фізичної культури». Формою педагогічної ради було обрано SWOT-аналіз – прийом, який уже чимало років використовується для стратегічного планування розвитку бізнесових структур.

Учасники педагогічної ради об’єднались у чотири великі групи, метою яких було уважно вислухати промовців, що демонстрували точки зору різних суб’єктів освітнього процесу (учнів, батьків, класних керівників та, звісно, самих учителів-фізкультурників),  на стан навчання та рівень навчальних досягнень учнів із фізичної культури та виокремити сильні й слабкі сторони, а також окреслити можливості розвитку формування в учнів стійкої мотивації до збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовленості, гармонійного розвитку природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя (адже це є основна мета фізичної культури в сучасній школі). Крім того, проаналізувати загрози, які можуть завадити успішній реалізації щойно наведеній меті.

Учителі фізичної культури (Вєтров О.С, Грицюк В.В., Ушинська Л.В., Закордонець Ю.В.) ознайомили учасників педагогічної ради зі змістом своєї роботи з учнями у контексті своїх науково-методичних проблемних тем. Промовці вразили колег різноманіттям педагогічних рішень науково-методичної проблемної теми школі у контексті реалізації освітнього процесу з фізичної культури, адже тут дивовижно переплелися і олімпійська освіта, і баскетбол, який може забезпечити реалізацію всіх змістових ліній, і ігрові методики, що створюють можливість інтегрованого підходу, і використання інтерактивних технологій, що враховують психолого-вікові особливості дітей.

Думку основних здобувачів освітніх послуг із фізичної культури, учнів, представляв міністр фізкультури і спорту шкільної президентсько-парламентської республіки «КУТ», учень 10А класу Олесь Самчук. Загалом діти позитивно оцінюють роботу педагогів, фізкультура є одним із улюблених предметів у школі.

Точку зору батьківської громади школи представив соціальний педагог Курепа М.Т. У ході підготовки до педагогічної ради було проведено соціальне опитування батьків учнів всіх вікових категорій від початкової ланки до випускників. Аналітичні матеріали результатів цього опитування були продемонстровані учасникам педагогічної ради. Переконливо і одноголосно респонденти визнали високий професіоналізм учителів, які викладають фізичну культуру в школі. Проте однією із суттєвих претензій слід визнати нарікання щодо недостатньої кількості екскурсійних та туристських заходів фізкультурно-спортивного напрямку.

Про те, яким бачать стан навчання фізичної культури у закладі освіти класні керівники сьогодні та що необхідно зробити, щоб уникнути існуючих і можливих чинників негативного впливу на ефективний розвиток у подальшому, із колегами поділилась Рашковська Л.В.

Члени експертних груп, обговорили та проаналізували виступи доповідачів. Спікери (Козак Г.А., Іщук І.М., Сорока Л.О. та Бойчак Л.Д.) озвучили директивні вектори позитивного і негативного впливу на освітній процес із фізичної культури у школі та передали напрацьовані матеріали адміністрації закладу освіти для подальшого вироблення стратегічного плану дій, спрямованих розвиток опанування учнями змістом фізичної культури та компетентностями щодо збереження власного здоров’я.

Іщук І.М.,

методист КУ «Рівненський міський

 методичний кабінет»,

 учитель ЗОШ №9

 

Структура 2018-2019

І семестр:
03.09.2018р. – 28.12.2018р.
ІІ семестр:
14.01.2019 – 24.05.2019р.
 
Канікули
осінні:
29.10.2018р. – 04.11.2018р.
зимові:
29.12.2018р. – 13.01.2019р.
весняні:
25.03.2019р. – 31.03.2019р.
 
Святкові та вихідні дні
14 жовтня - День захисника (неділя)
25 грудня - Католицьке Різдво (вівторок)
8 березня - Міжнародний жіночий день (п'ятниця)
28 квітня - Великдень - переноситься на 29 квітня (понеділок)
1 травня - День праці (середа)
9 травня - День перемоги(четвер)
Ulti Clocks content

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні45
mod_vvisit_counterВчора129
mod_vvisit_counterЗа тиждень852
mod_vvisit_counterПопередній тиждень1228
mod_vvisit_counterЗа місяць2216
mod_vvisit_counterПопередній місяць3323
mod_vvisit_counterЗагальна189671

Зараз (20 хвилин назад): 3
Ваш IP: 54.227.186.112
,
Сьогодні: 2018-12-15 07:46