Наказ про організацію методичної роботи

Детальніше...

 

Наказ про організацію тижнів освітніх галузей

Детальніше...

 

Семінар – практикум з теми «Формування ключових компетентностей учнів на основі комплексу сучасних освітніх технологій в умовах НУШ»

10.01.2020 було проведено семінар – практикум з теми «Формування ключових компетентностей учнів на основі комплексу сучасних освітніх технологій в умовах НУШ». У заході взяли участь 56 педагогів школи. Учителі мали можливість на практиці випробувати такі освітні технології :

  • «Сітка Елвермана».
  • Ментальна арифметика.
  • Стратегія «РАФТ».
  • Опитування за програмою Plickers.

В ході роботи семінару було напрацьовано рекомендації для педагогів:

  • опрацювати проєкт Державного стандарту базової середньої освіти;
  • систематично самостійно працювати над розвитком професійної компетентності, поглибленням своїх теоретичних знань та практичних умінь;
  • постійно експерементувати, досліджувати і впроваджувати в практику роботи найефективніші форми та методи роботи з метою формування особистості, здатної використовувати знання та вчитися все життя;
  • завжди враховувати індивідуальні особливості учнів, їх життєвий досвід та особливості розвитку.

Разом з тим організатори запропонували на засіданнях МО розглянути іноваційні технології, форми та методи роботи з учнями , які є найбільш пріоритетними для формування комплексу компетентностей на уроках з певного предмету.

     
     
 

Тренінг «Основи інклюзивного шкільного навчання»

09 січня 2020 року для вчителів, асистентів вчителів, що працюють в класах із інклюзивним та інтегрованим навчанням Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9, відбувся  тренінг «Основи інклюзивного шкільного навчання». Організаторами заходу виступили служби методичного та психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу школи, а також едукаційний партнер закладу - Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Із педагогами працювала тренер Прокопчук Наталія Василівна, методист кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи РОІППО.

Нові знання в царині інклюзивної освіти педагоги закладу змогли отримати завдяки проекту «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик, який реалізується громадською організацією «Волонтерський Рух. Спільна допомога» за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні.

Учасники ознайомились із основними поняттями, нормативно–правовою базою та особливостями організації освітнього простору для дітей із особливими потребами. Значну увагу було приділено усвідомленню очікувань суспільства щодо «особливих» дітей, обговоренню ролі у дитячій долі сім’ї та впливу на неї фахівців-педагогів.

Маленьким відкриттям для педагогів став розгляд суспільно-соціальної моделі розуміння інвалідності, зокрема можливості використання потенційних можливостей благочинної, медичної та соціальної моделі для забезпечення  безперервного освітнього процесу, подолання бар’єрів на шляху соціалізації дітей та дорослих у школі та поза її межами.

Усі учасники тренінгу отримали сертифікат. 

     
     
     
 


Структура 2022-2023 н.р.

І семестр:
01 вересня 2022 – 26 грудня 2022
ІІ семестр:
16 січня 2023 – 02 червня 2023
 
Канікули
осінні:
24 жовтня 2022 – 30 жовтня 2022
зимові:
26 грудня 2022 – 15 січня 2023
весняні:
27 березня 2023 – 02 квітня 2023
 
 

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні46
mod_vvisit_counterВчора105
mod_vvisit_counterЗа тиждень311
mod_vvisit_counterПопередній тиждень672
mod_vvisit_counterЗа місяць3153
mod_vvisit_counterПопередній місяць2403
mod_vvisit_counterЗагальна395904

Зараз (20 хвилин назад): 2
Ваш IP: 44.200.137.63
,
Сьогодні: 2022-09-28 10:32