Тренінг «Основи інклюзивного шкільного навчання»
09 січня 2020 року для вчителів, асистентів вчителів, що працюють в класах із інклюзивним та інтегрованим навчанням Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9, відбувся тренінг «Основи інклюзивного шкільного навчання». Організаторами заходу виступили служби методичного та психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу школи, а також едукаційний партнер закладу - Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Із педагогами працювала тренер Прокопчук Наталія Василівна, методист кабінету-центру практичної психології і соціальної роботи РОІППО.
Нові знання в царині інклюзивної освіти педагоги закладу змогли отримати завдяки проекту «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик, який реалізується громадською організацією «Волонтерський Рух. Спільна допомога» за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні.
Учасники ознайомились із основними поняттями, нормативно–правовою базою та особливостями організації освітнього простору для дітей із особливими потребами. Значну увагу було приділено усвідомленню очікувань суспільства щодо «особливих» дітей, обговоренню ролі у дитячій долі сім’ї та впливу на неї фахівців-педагогів.
Маленьким відкриттям для педагогів став розгляд суспільно-соціальної моделі розуміння інвалідності, зокрема можливості використання потенційних можливостей благочинної, медичної та соціальної моделі для забезпечення безперервного освітнього процесу, подолання бар’єрів на шляху соціалізації дітей та дорослих у школі та поза її межами.
Усі учасники тренінгу отримали сертифікат.
|