Графік роботи
Логопед – Григор’єва Сніжана Іванівна
Понеділок 10.30 – 16.00
Середа 11.00 – 16.30
Четвер 11.00 – 16.00
П’ятниця 11.30 –16.30
Сурдопедагог – Єзерська Оксана Володимирівна
Середа 12.30 –15.55
Четвер 12.30 –15.35 |
|
Понеділок, 02 лютого 2015, 09:39 |
Обласний семінар з інклюзивної освіти
Ростіть! Хвилюйте світ невпинно,
Скидайте пута глухоти,
Нема висот таких людино,
Яких тобі не досягти!
27.01.2015 відбувся обласний семінар «Інклюзивне навчання дітей з порушенням слуху» для завідувачів районними ПМПК Рівненської області. Учасники семінару мали змогу ознайомитися з організацією та впровадженням інклюзивного навчання для дітей з порушенням слуху в ЗОШ № 9 м. Рівне. Директор закладу Гаврилюк Р.Б. звернулася зі вступним словом до учасників семінару. Заступник директора Кондратюк В.М. ознайомила присутніх з організацією та моніторингом інклюзивного навчання в ЗОШ № 9 (для дітей з порушенням слуху). Сурдопедагог закладу розповіла про причини та класифікації порушень слуху, ознайомила зі специфікою корекційного навчання дітей даної нозології, документацією. Завідувачам ПМПК було запропоновано відвідати уроки у класах з інклюзивною формою навчання: 1-А клас (вчитель Кіндрат С.М., урок читання) та 5-А клас (вчитель Сміюн В.П.,урок математики), переглянути відеофрагменти занять з розвитку слухового сприймання та формування вимови з КІ учнями, які вчаться за інклюзивною формою навчання (сурдопедагог Хлєбнікова Г.О.).
|
Вівторок, 30 грудня 2014, 13:08 |
Семінар
Найогидніші очі — порожні, Найгрізніше мовчить гроза, Найнікчемніші душі — вельможні, Найпідліша — брехлива сльоза, Найпрекрасніша мати — щаслива, Найсолодші вуста — кохані, Найчистіша душа — незрадлива, Найскладніша людина — проста. Але правди в брехні не розмішуй, Не ганьби все підряд без пуття, Бо на світі той наймудріший, Хто найдужче любить людей і життя.
В.Симоненко
30.12 2014 вчитель-сурдопедагог Хлєбнікова Г.О. провела семінар «Інклюзивна форма навчання в умовах загальноосвітньої школа» для вчителів, які працюють в інклюзивних класах ЗОШ №9. Мета заходу:
- ознайомитися з моделю інклюзивної освіти, вимогами та критеріями;
- дізнатися про специфіку навчання дітей з порушенням слуху;
- ознайомитися з корекційною термінологією;
- розглянути нормативно-правову основу інклюзивної освіти в Україні.
|
|
|
|
|